První letošní koupačka...

Březen 2015 - coursingový trénink

12.4.2014 jsme se zúčastnili Národní výstavy  psů v Ostravě - Cayenne a Benjamin (pejsek z B vrhu) - získali jsme moc pěkné posudky a skvěle užili den pár fotek zde parsonka.rajce.idnes.cz/12.4.2014_Ostrava_NV_s_Benjaminem/
O víkendu 29.-30.3. jsme toho zvládli opravdu hodně. Absolvovali poslední tréningové běhy a hurá na licenční, setkali se s Benjaminem (Vrh B Moravské štěstí) a jeho páničky pod vrcholem Javorový (nahoru už jsme to nestihli pro pozdní příjezd) a v neděli vyjeli na kolech na první letošní koupání.

Naše smečka se rozrostla o dalšího člena, kterým je krásná fenečka jménem Porsche Cayenne Linea Luna.

26.10.2013 výplaz na Lysou horu - nádherné počasí, i když to tak zprvu nevypadalo. Vstali jsme do mlhy a váhali zda jít či nejít. Nakonec jsme dobře udělali a ještě na vrcholu potkali krásného prta, který byl maskou moc podobný naší Aimuli ♥

19.10.2013 jsme se vydali na krásný výlet Bumbálka - Kmínek - Třeštík

6.10.2013 jsme navštívili Ostaš, v nohách máme desítky kilometrů a zítra se balíme a chystáme zpět. Po cestě navštívíme Broumov a něco dalšího určitě ještě vymyslíme a pak rovnou domů...

Naše putování pokračovalo 5.10.2013 Broumovskými stěnami..., jejichž terén byl velmi členitý tudíž asi nejnáročnější z doposud prošlých, jsme u turistické chaty Hvězda, kde údajně moc dobře vaří zjistili z vývěsky, že D n e s   m a j í   z a v ř e n o. Ale ani to nás neodradilo a putovali jsme hřebenovkou Broumovských stěn dál...

4.10.2013 jsme z Teplických skal prošli Vlčí roklí (místy i stezkami uzavřenými se vstupem na vlastní nebezpečí) do Adršpašských skal

3.10.2013 Rozhodli jsme se zavítat do severovýchodní části Čech a navštívit Adršpašské skály. Ubytování jsme našli v  Penzionu u Skalního potoka, který se nachází až za vstupní branou do Teplických skal...

29.9.2013 jsme se vydali navštívit Barta v jeho novém domově. Musíme konstatovat, že se má skvěle jeho psí partnerkou je 9 měsíční slečna francouzského buldočka Mia, která se stará o dostatečné vybití prtího klučiny. K dispozici mají super zahradu a taky vlastní rybník ...

Na zpáteční cestě jsme navštívili taky Hanku a Filipa v Přerově a jeli omrknout Benjaminka. Je neskutečně šikovný špacíroval s námi na volno a stále si hlídal páníčky.

25.9. 2013 si Bártíka odvezli noví páníčci - máme velkou radost. Více info doplním...

Všechna štěňátka jsou již ve svých nových domovech.

18.9.2013 odjel do svého nového domova poslední pejsek Baltazar - společnost mu budou dělat dvě parsoní slečny - ten se, ale má  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥. Bydlet bude v Praze s Verčou a Alešem.

15. 9. 2013 odjel také i Bastien. Bydlet bude na Slovensku v Púchově s Lucií a Michalem.

15.9.2013 odjel do nového domova také Benjamin. Bydlet bude v Přerově s Hankou a Filipem.

10.9. 2013 odjel do svého nového domova také Bart - už teď nám moc chybí- byl takovým malým vůdcem smečky... Bydlet bude v Praze se slečnou Vendulou a Vendy. Bartík změnil rodinu a od 25.9. 2013 bydlí u manželů Šenkeříkových u Zlína.

b

8.9. 2013 bylo prďolkům 8 týdnů a my už teď víme jak těžké bude se s nimi loučit. Včera odjel do svého nového domova Barnabášek, který bude s páníčky Klárou a Davidem žít v Praze.

4.9.2013 v neděli bylo našim malým prtíkům 7 týdnů. Jsou to pěkní rošťáčci, ale na druhou stranu jsou tak sladcí, že bude strašně těžké se s nimi loučit...

24.-25.8. 2013 nás poctila svou návštěvou Káťa s Brandy a Baileys. I přesto, že měly v sobotu po závodech - neváhaly a vydaly se za námi. Podnikli jsme malou procházku, stačili trochu podrbat, zajít do hospůdky a taky společně přivítali nové páníčky Barnabáška.

25.8.2013 štěndům je 6 týdnů a jsou neskutečně zlatá, začínají se projevovat čím dál víc. Zítra nás čeká očkování a čipování...

18.8.2013 štěňátkům je 5 týdnů a jsou velmi akční - mají za sebou druhé odčervení a dvě první návštěvy venku. Taky se už svezli autem a stále poznávají nové a nové nástrahy - (máme už jména).

11.8.2013 prckům jsou již 4 týdny - čas neúprosně letí a malá béčka již mají téměř měsíc. Mají za sebou druhé odčervení a druhé stříhání drápků, začínají papat masíčko a občas spolu pěkně zápolí ať už o jídlo či o hračku.

4.8.2013 přidány opět fotky našich mrňousů 3. týden už se začínají trošku projevovat a tak info o každém z nich najdete na jejich profilech.

• 26.7.2013 přidány fotky z druhého týdne života našich mrňousů. Proběhlo první stříhání drápků, chystáme se na dobrou odčervovací pastičku a čekáme na to až na nás všichni vykulí očka...

• 17.7.2013 Pro každé štěňátko vytvořena vlastní sekce (pod sekcí Vrh B) a jeho vlastní fotogalerie.

14.7.2013 máme štěňátka- Vrh B- informace tady!

Narodilo se nám 5 pejsků

Bastien                        Baltazar                       Barnabáš

Benjamin                      Bart

--------------------------------------------------------

•  14.7. 2013 Dnes nad ránem se nám narodila štěňátka- 5 pejsků a 1 fenečka (ta byla bohužel mrtvá)... Štěnda se mají čile k světu, sají maminčino mlíčko, kňourají a pospávají. Více info- Vrh B.

• 13.7.2013- 62. den březosti naší Aimulky - netrpělivě očekáváme příchod prcků

• 1.7.2013-  52. den březosti

• 23.6.2013- Aimulka 42. den březosti

Otcem našich štěňátek je velmi úspěšný pejsek Alf Genius Loci. Více info o plánovaných štěňátkách zde.

•  10. 6.2013 Dorazily i fotky naší další fenečky z A vrhu Arletky - moc děkujeme...

• 7.6.2013 slaví náš vrh A již své druhé narozeniny.

Přejeme jím tímto ten nej... psí život po boku svých milovaných páníčků

a páníčkům spoustu radosti se svými mazlíčky.

Zároveň děkujeme super páníčkům, kteří poskytli aktuální fotky.

Anitka

Albert - Bee

Arthur

Asterix

• 6.6.2013 na sonografickém vyšetření potvrzena březost naší Aimulky - máme velkou radost... ♥♥♥♥♥♥ Štěňátka z tohoto spojení by se měla narodit v polovině července.

• 13. 5.2013 jsme se vydali za námi dlouho vyhlédnutým krycím psem jménem Alf Genius Loci do kouzelného městečka Liptovský Hrádek.  Alf nás naživo oslovil ještě více než na fotkách a i přesto, že náš příjezd byl tak trošku na rychlo - krytí proběhlo nadmíru hladce a my byli velmi mile překvapeni milým přijetím i  přesto, že jsme přijeli téměř neohlášení…více zde

• 21.4.2013 moc pěkná procházka podél řeky Morávky.

• 7.4.2013 O víkendu byla Verča s Beebou (Albertem) na neoficiálních agility závodech, kde získali krásné třetí místo - šikulky to jsou...

• 22.3.2013 oslavila naše Aiminka 4. narozeniny a my ji přejeme hlavně zdravíčko do dalších let...